Werk je in de security-wereld en trekt een oproepcentrale jou aan?
Wat zijn jouw taken?
Je beheert binnenkomende (nood)oproepen en communiceert met techniekers.
De klantentevredenheid is je top prioriteit (onder andere door je houding aan de telefoon). Communicatievaardigheden en discipline zijn van groot belang, samen met de algemene richtlijnen (uurrooster, teamspirit,…).
Ben jij diegene die sterk is in: computerkennis, rapporteren, snel incidenten afhandelen naar goed vermogen, logica, stressbestendig en kortom kan je zorgen voor een klantvriendelijke security belevenis naar onze klanten toe? Dan is deze job voor jou gemaakt!
Wat zoeken wij?
- Je bent in het bezit bent van het algemeen bekwaamheidsattest bewakingsagent
- Enige ervaring in één van de volgende omgevingen hebben is een pluspunt: call center, helpdesk, tele-bijstand, oproepcentrale, meldkamer, hulpdiensten of sterke affiniteit met de relevante security materie
- Je bent bereid de nodige opleidingen te volgen
- Klantvriendelijkheid is je tweede natuur
- Je bent pragmatisch ingesteld en beschikt over goede communicatieve vaardigheden
- Je combineert stressbestendig met punctualiteit en accuraatheid
- Je hebt een goede uitspraak en een goede (gesproken) talenkennis van Frans, Nederlands en Engels
- Je kan procedures en instructies nauwgezet opvolgen
- Je kan confidentieel omgaan met de informatie die u ter beschikking gesteld wordt
- Flexibel in werkuren (dag/nacht/weekend/feestdagen)
Wat bieden wij?
Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur, mogelijkheid tot interne opleidingen, loon volgens barema's van de bewaking (PC 317) met bijbehorende maaltijdcheques en terugbetaling van vervoerskosten, mogelijkheid tot aansluiten hospitalisatieverzekering, ...
