Operator alarmcentrale voor liften

Solliciteren
  • Brussel - Brussels
  • Employee
  • 27 juli 2021

Je beheert binnenkomende (nood)oproepen en communiceert met techniekers.

De klantentevredenheid is je top prioriteit (onder andere door je houding aan telefoon). Communicatievaardigheden en discipline zijn van groot belang, samen met de algemene richtlijnen (uurrooster, teamspirit,…).

Ben jij diegene die sterk is in: computerkennis, rapporteren, snel incidenten afhandelen naar goed vermogen, logica, stressbestendig en kortom kan je zorgen voor een klantvriendelijke security belevenis naar onze klanten toe? Dan is deze job voor jou gemaakt!

Profiel

Je bent In het bezit bent van het algemeen bekwaamheidsattest bewakingsattest en ‘operator alarmcentrale’
Enige ervaring in één van de volgende omgevingen hebben is een pluspunt: call center, helpdesk, tele-bijstand, oproepcentrale, meldkamer, hulpdiensten of sterke affiniteit met de relevante security materie
Je bent bereid de nodige opleidingen te volgen
Klantvriendelijkheid is je tweede natuur
Je bent pragmatisch ingesteld en beschikt over goede communicatieve vaardigheden
Je combineert stressbestendig met punctualiteit en accuraatheid
Je hebt een goede uitspraak en een goede (gesproken) talenkennis van Frans, Nederlands en Engels
Je kan procedures en instructies nauwgezet opvolgen
je kan confidentieel omgaan met de informatie die u ter beschikking gesteld wordt
Flexibel in werkuren (dag/nacht/weekend/feestdagen)

 

Klik hier als u al een account hebt: Login

CV (Formats : pdf, doc, docx; 2Mo Max)
Motivatiebrief (Formats : pdf, doc, docx; 2Mo Max)